miercuri, 16 martie 2011

Acolo și în sufletul meu.

Așa dur este acest sentiment,
Așa profund și pur în sine,
Este un fel de iubire nemărginită,
Este ce vreau eu pentru mine!

Spun că fac, spun tuturora...
Mult mă ascund, mult mă prefac;
Eu aș prefera doar ea să știe,
Iar eu să tac și să fac.

Și asta este, că mă omor prea mult,
Pentru ei, parcă nu pentru ea,
Verau să știe toți și toate?
Mă abțin! Vreau doar să-mi dispară frica.

Să dispară frica, sau ceea ce pare a fi,
Să fiu doar eu cu ea, un pat de mătase,
Să fie soare afară, să fim pe o insulă,
Două valuri, două suflete între ele atrase.

Rima fără ritm a dragostei,
Actele primordiale, motivele de agonie,
Diversele ganduri stupide legate de refuz,
Toate explodează în armonie.


Explodează numai în mintea mea, Deoarece mândru și trufaș strig din suflet, Deșii sunt amețit,

M-am îndrăgostit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu