luni, 7 februarie 2011

Vânători de stele

A fost odată ca niciodată,
Un cer senin, un băiat și-o fată.


Ea: Zâmbește, dragul meu!

El: Zâmbesc îndeajuns. Simt că nu-mi pot permite mai mult la...

Ea: ...La condiția ta!

El: Uită odată!

Ea: Niciodata!

El: Ce faci?

Ea: Mă uit după lună.

El: Nu e?


Se uită amândoi atent, cercetează cu amănunt măiestruosul vid pătat cu o infinitate de luminițe.


Ea: Vreau o stea. Uite aia! Acolo, vezi?

El: Aia? Luceafărul!

Ea: Aia, e cea mai frumoasă dintre toate!

El: Vrei o stea deci? Bine!

Ea: Ești bine?

El: Urăsc astrele. Greșesc des și numai în horoscopul meu au dreptate.

Ea: Cum poți să zici asta?

El: Le urăsc așa cum urăște peștele uscatul.

Ea: Dar nu ai de ce să fi supărat! De ce le urăști?

El: Uită-te unde sunt. Stau cu fata care mi-a schimbat viața, atitudinea, gândirea. Și totuși ne-am certat, și totuși am plâns degeaba.

Ea: Nimic nu e degeaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu